Idag är ingen vanlig dag..

För idag är det min födelsedag :P Och den spenderar jag genom att jobba ^^ Men det gör inget, hade inte lust att spendera en av mina semesterdagar på att ta ledigt idag eftersom jag ändå är ledig torsdag-söndag :) Ska jobba natten i natt oxå bara.

Har inte fått så mycket presenter ännu, men ett kort och två triss från familjen i alla fall och många gratulationer! ♥ Skulle få present av Joel ikväll och av familjen nästa gång jag träffar dom :) Har bjudit hit Joels familj på lördag så då blir det lite födelsedagsfirande med mat och annat gott :) Mys!

Ska nog förresten boka min båtbiljett till Gotland i sommar snart, då blir det två veckor hemma på ön med egen bil :D Då ska kameran få gå varm ;) Längtar ♥

Vädret kan ju inte bli mycket bättre idag :) 21 grader ute och strålande sol, det är vad jag kallar födelsedagsväder ;) Love it! Hoppas ni har lika fint väder som vi har här! Kram till alla ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0