Tidig sommar

Wow vilket härligt väder vi haft den senaste veckan :D Love it! Soligt och 25-30 grader varje dag :) Härligt att kunna va ute så mycket och slippa frysa ^^ Hoppas bara att det håller i sig någorluna så att inte sommaren tar slut snart och övergår i regn. Hur som helst så får man passa på att njuta medan det varar, vilket det i alla fall skulle göra resten av veckan :)

Idag och i morgon är jag ledig, det är min helg kan man säga :P Idag ska jag in till stan och handla mat. Ikväll är det semifinal två av esc och det ska bli intressant att se hur det går för Loreen :) Dock så har jag nästan tröttnat på hennes låt, även om den är bra, för att dom spelar den hela tiden på radion och låten blir uttjatad, vilket är synd.

Joel ska iväg och fiska med några syskon och sin pappa på lördag :) Jag kan inte följa med eftersom jag jobbar, men är inte säker på att jag hade följt med om jag kunde :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0