Trädgårdshelg

Idag på förmiddagen åkte vi till Blomsterlandet och Plantagen för att köpa växter och jord. Det resulterade i sex säckar jord (vi behöver fler men fick inte plats i bilen), en Fuchsia, en tomatplanta, fyra Snöflingor och två rosbuskar :) Så lördag och söndag ska vi ägna åt att fylla på jord i rabatten, plantera, rensa ogräs, fixa växthuset och helst klippa gräset oxå ^^ Bilder kommer under helgen :)

Eftersom vi ska på födelsedagskalas ikväll hos Ola med familj (Julia fyller år) klockan 17 så hinner vi inte göra så mycket idag. Har fixat med tvätten inne istället. Fick något knas med min rygg idag så det gör jätteont på ett visst ställe om jag böjer mig ner :S Hoppas det går över snart. Va ska ni hitta på i helgen? :)



Kommentarer
Erika

Kul med trädgårsfix. Jag ska inte med ikväll. Känner att jag behöver vara hemma och vila och bara vara. Men ni får ha det så skojigt och hälsa! Kram.

2012-05-18 @ 16:37:58
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Madeleine

Ja, fast roligare när man är klar :P Okej, det kan man behöva ibland. Kram

2012-05-18 @ 21:33:50
URL: http://maddiesworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0