Det går åt rätt håll

Äntligen börjar jag känna att jag håller på att bli bättre men jag är långt ifrån frisk. Men det är skönt att känna att det går åt rätt håll. Stannar dock hemma från jobbet lite till, tänker nu att jag skulle kunna börja igen på lördag. Men jag tar en dag i taget så får vi se hur jag känner mig. Idag blir ännu en lugn dag med mycket vila så jag snart blir frisk. Det ska bli så skönt att slippa den här skiten. Verkar inte ha smittat Joel i alla fall och det är jag glad för :) I morgon kanske det blir bio med Toloe :) Ha en bra onsdag! 


Kommentarer
toloe

Det är klart att vi ska gå på bio imorgon:)

Svar: Trevligt ;)
Madeleine ♥

2012-11-28 @ 12:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0