Fortfarande sjuk..

Usch det är såå tråkigt att vara sjuk :( Det känns i alla fall lite bättre i öronen och halsen :) Men så är det femte dagen jag är sjuk så.. Får se om jag kan jobba i morgon eller inte, kanske bäst att stanna hemma och vila upp sig. Går fortfarande på Panodil, men dock inte så mycket som de senaste dagarna. Käkade upp en hel karta på två dagar för jag klarade inte att ha så ont :( Men eftersom det verkar bli bättre ändå i halsen och öronen så behöver jag kanske inte prata med vårdcentralen trots allt.
Så idag händer i stort sett ingenting, blir mest vila och tv/film :) Har fått en gratis prova-på-månad på Viaplay så det testar jag nu :P Verkar ganska bra, men dom har inte så mycket nya och populära filmer. Hoppas ni har en bra söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0