Träning 2012-11-04 till 2012-11-09

Blir nästan en hel veckas träning att skriva om här :P I alla fall så jag har fortsatt att träna varje dag och det går riktigt bra! Oftast blir det löpbandet, men ibland träningscykeln. Har inte tagit mig tid att simma denna veckan, men vill verkligen göra det snart :)
I söndags, måndags, tisdags och igår tränade jag på löpbandet, 44 minuter - 47 minuter - 50 minuter och 53 minuter i den ordningen. I onsdags cyklade jag i 30 minuter. Sen så idag slog jag på stort och tränade 60 minuter på löpbandet och ökade på hastigheten :) Då blev det alltså hastighet 4 i två minuter och 5,1 i en minut och så om igen. Avslutade med en och en halv minut på 5,1 och två och en halv minuter på hastighet 4. Tro det eller ej men det kändes faktiskt skillnad (lite jobbigare) att öka på hastigheten med 0,1.
I fortsättningen tror jag inte att jag ska öka på med tiden på löpbandet utan hastigheten istället :) Sen så ska jag se till att förbättra mig på cykeln med så jag kommer upp i en timme där oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0