Träning 2012-11-20

Idag blev det cykeltur igen, körde först 30 minuter. Sen så gjorde jag några situps, armhävningar, hopp och spring på stället m.m. Efter ca 10 minuter körde jag på med cyklingen igen i 15 minuter :) Skönt att variera lite! Funderar lite på om jag skulle simma på torsdag när jag är ledig kanske :)
Som ni kanske har märkt så glömde jag viktredovisningen igår men det beror nog på att jag inte väger mig lika ofta längre. Det är inte så att det går dåligt, tvärt om, men jag vill inte bli för besatt av vågen om ni förstår vad jag menar :P Kan säga i alla fall att jag först nu så smått börjat märka att jag gått ner i vikt, vilket är jättekul :) Men det är en lång väg kvar och jag kämpar på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0