Höst = förkylning

Då har man så klart åkt på en förkylning :( Inte alls roligt, men inte oväntat då mer eller mindre alla man träffar är eller har varit förkylda :/ Än så länge har jag "bara" ont i halsen. Började lite i måndags och då tog jag lite whisky och likadant igår kväll men så i natt så bröt det ut ordentligt. Så därför sov jag jättedåligt i natt. Skjutsade Joel in till jobbet och handlade mat idag på morgonen, som vi bestämde igår. När jag kom hem blev det direkt i säng. Har faktiskt köpt B&J-glass idag, som brukar vara toppen mot halsont. Har ju egentligen tänkt att inte äta glass, så detta får bli ett undantag.
Så idag blir det tyvärr ingen träning, det skulle jag aldrig orka och det är inte bra att träna när man är förkyld heller. Ska bara ta det lugnt nu tills 13:30 då det är dags för möte, sen så blir det jobb i natt 21:00-10:00. Får se om jag behöver sova mer sen efter mötet så jag orkar med att jobba i natt. Nu är det bara att hålla tummarna för att detta ska gå över fort så jag kan jobba på som vanligt och sätta igång med träningen igen.
Hoppas ni har en bra onsdag och att ni slipper vara sjuka ♥


Kommentarer
erikasblogg.se

Usch jag känner också att nåt är påväg :( Är så nedrans trött och känner mig allmänt hängig. Du gör rätt i som inte tränar när du är sjuk. Big no no! Se till att bli frisk först. Krya på dig! Kram!

Svar: Ja det är ju den här tiden på året när man har lätt att bli förkyld :( Tack så mycket! Är jag frisk nog så hänger jag på till er i morgon :) Kram
Madeleine ♥

2012-10-10 @ 18:28:13
URL: http://erikasblogg.se/
toloe

krya på dig gumman=)

Svar: Tack så mycket! <3
Madeleine ♥

2012-10-10 @ 21:03:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0