Träning 2012-10-15

Kände mig så pass frisk att jag kunde köra ett träningspass på löpbandet idag :) 30 minuter på hastighet 3,5 ledde till 1,7 kilometer :) Precis avslutat passet fakitskt och tagit en dusch. Är rätt så ordentligt trött nu men det var skönt att komma igång med träningen igen.
Måste se till att köpa en ny cykelsadel så jag kan ta en runda på cykeln igen :) Sist hade jag ont i baken tre dagar efter och det har jag aldrig haft innan, så det måste vara sadeln. Någon som vet vad en cykelsadel kostar?
Fick några bra tips på träning sist jag frågade, men jag frågar igen och nu vill jag ha tips på bra träning hemma :) Eller bara övningar :)


Kommentarer
toloe

exempel på bra övningar:situps, upphopp, armhävningar, rygglyft



Svar: okej jag ska prova, tack :)
Madeleine ♥

2012-10-17 @ 14:33:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0