Captain Planet and the Planeteers

Såg ett program när jag var liten som jag hade glömt bort vad det hette. Har funderat, letat, googlat och undrat i flera år nu. Sen så sitter jag nu och läser denna seriestrip i Cyanide & Happiness och så känner jag igen det så jäkla tydligt! Googlar Planeteers och hittar den amerikanska tvserien Captain Planet and the Planeteers och det är den serien jag letat efter! Så sjukt :P Den gick på Cartoon Network på 90-talet, en kanal som jag kollade på så fort jag fick chansen. Fattade nog inte så mycket av den då dom bara pratade engelska och det är kanske därför jag inte kommer ihåg så mycket.
Det jag kom ihåg från den var att den handlade om fem ungdomar som hade varsinn ring med olika krafter och det var inte lätt att hitta något med bara den infon. Jag blev bara så förvånad att det var på det här sättet jag skulle komma fram till vilken serie det var :P Någon av er som sett denna serien?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0