Ledig dag!

Så skönt att vara ledig! Börjar dagen med ett supergott blåbär- och vaniljte från Friggs och en macka med linfrö i :) Har ni provat Friggs te-sorter? Det är det bästa märket :) 
Tänkte ta en ordentlig omgång idag på löpbandet eftersom jag mår mycket bättre idag :) Kände inte för att träna igår för jag mådde inte helt hundra och sen så jobbade jag så länge att jag inte hann senare.
Funderade igår på att sticka in till Experts utförsäljningsstart idag men jag har ångrat mig :P Dels för att jag vill vänta tills lön och dels för att jag inte vill gå upp till bussen i regnet. Kan nog vänta tills löningen och gå dit då plus att det lär vara packat med folk där idag ^^
Ska ta och ringa mamma sen, om hon inte hinner först, och kolla hur det går med allt där hemma :) Dom håller ju på med flytten för fullt och eftersom det är ett stort hus med gård så är det mycket (det är bara förnamnet) som ska tas om hand. Dom hade visst hittat vår gamla Commondore 64, med spel som Joel ska få :) Det är som föregångaren till våra datorer idag kan man säga för er som inte är gamla nog att veta :P
Hoppas ni alla har en bra fredag! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0