Lista

Jag :

Namn - Madeleine Ewa Elisabeth Pettersson
Piercingar - Ett i ena örat och två i det andra
Tatueringar - Nej, men har funderingar på det ibland
Längd - 164 cm.
Skostorlek - 40
Hårfärg - Rött (rödbrunt)
Är du kär i någon - Ja i Joel
Önskar du att du bodde någon annanstans - Ja i vårt eget hus
Tänker du på självmord - Aldrig
Tycker andra att du är attraktiv - Ingen aning
Dricker du helst - Vatten
Använder du droger - Nej
Vilket shampoo använder du - L'Oreal
Vilken parfym använder du - Använder sällan parfym
Vad är du rädd för - Obotliga sjukdomar som man lider av

Din första:
Operation: Aldrig opererat mig
Första piercingen: Öronen
Första priset: Har nog aldrig vunnit något pris
Första sporten du började med: Har inte spelat någon specifik sport (bara idrott i skolan)
Första husdjuret: Min älskade katt Gustav jag fick när jag var 3 år
Första semestern: Det minns jag inte
Första konserten: Lena PH, Darin och Magnus Uggla i Visby

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Inget just nu, men nyss druckit en god smoothie-liknande dryck av hallon, mjölk och lite florsocker
Ska du: Läsa Cyanide & Happines snart
Lyssnar du på: Ljudet från TV:n (Family Guy)
Väntar du på: Att få gå och lägga mig :P
Tittar du på: Dataskärmen och TV:n omväxlande
Har på du på dig: Mjukisbyxor och en fleecetröja, samt en filt
Din framtid:
Barn: Ja gärna det!
Giftemål: Bara jag kan övertala Joel så
Karriär: Vill gärna få tills vidare-anställning

Har du någonsin:
Kysst en främling: Haha, ja
Tappat bort glasögon/linser: Eftersom jag inte har något av det så nej
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Nej
Gråtit när någon dött: Absolut
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja men mest med mina bröder när jag var liten
Blivit arresterad: Nej

Tror du på:
Gud: Nej
Mirakel: Kanske
Aliens: Aliens vet jag inte, men någonstans borde det finnas mer liv ute i rymden
Magi: Jag vet att det är fejk men jag älskar när det är riktigt bra gjort
Himlen: Tja den finns ju där så, men inte som i himmel och helvete
Tomten: Nej det var ett tag sedan
Änglar: Njae

Senaste:
Film du hyrde: Vet inte att jag någonsin hyrt någon film
Film du köpte: Någon Disney-klassiker på Bluray tror jag
Låten du lyssnade på: Maroon 5 - Payphone
Låten du hade på hjärnan: Panetos - Dansa/Pausa
Personen du ringde: Mamma 
Program du tittade på: Simpsons som går på tv just nu
Person som du tänkte på: Joel

Jag utmanar dig! Vem är du?


Kommentarer
erikasblogg.se

Hihi jag snodde den ;)

Svar: Okej :P
Madeleine ♥

2012-09-24 @ 21:26:30
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0