Lite halvdålig

Känner mig lite ur form idag på något vis... Har lite ont i huvudet och är lite yr, men vet inte varför :( Kanske har jag druckit för lite... Får ta och hinka i mig vatten och hoppas det går över snart för jag ska jobba 14-23 idag. Så det blir inga fler inlägg här på bloggen idag. 
Funderar på om man ska åka in till Expert i morgon på deras konkursutförsäljning ^^ Är i så fall ute efter objektiv till kameran om dom är billiga :P Vi får se helt enkelt. Någon av er som ska dit?
Har en hel del jag skulle behöva få gjort här hemma men det får väl vänta tills i morgon då jag är ledig :P Ska jobba lördag och söndag, då har jag jobbat fyra av fem helger denna månaden. Men den sista helgen ska jag banne mig vara ledig ^^ 
Ska vila mig en stund nu innan det är dags att göra sig iordning för jobb. Fluffy kom just för lite mys :) Kram på er!


Kommentarer
erikasblogg.se

Jag tror det är omställningen med kosten och motionen som gör att du är lite hängig. Håll ut, det blir bättre :) kram!!

Svar: Ja det kanske stämmer, det känns bättre idag iaf :) Kramar
Madeleine ♥

2012-09-20 @ 20:40:05
URL: http://erikasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0