Årets första riktiga regn

Lite konstigt att tänka att det är det första regnet (i stort sett) för året som fallit idag :P Skönt med regn för då kanske våren och allt det gröna komma igång på allvar snart :) Men dock så blir det väldans mörkt och grått såna dagar. Hade känts bättre om det var grönt och inte grå/brunt ute.
Idag har jag jobbat 07:45-17 och även pratat lite med chefen men jag säger inget mer om det just nu. I morgon planerar jag för en långdag på stan och sen ska jag hem och laga kalkon :) Det är såå sjukt gott och jag undrar varför inte fler människor äter detta magra kött? Det blir ju mycket kött av en hel kalkon men det är lika gott att äta nästa dag eller att frysa in :) Gillar ni att äta kalkon?
Hoppas inte det regnar i morgon med för det är inte roligt att gå på stan då ^^ Tänkte bland annat spana in Stadium Outlet som jag inte varit på innan. Så skönt att vara ledig lite och kunna släppa jobbet ett tag, även om jag gillar mitt jobb ;) 
Ikväll blev det en enkel men god kasslergratäng till middag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0