Ledig tisdag

Har en ledig dag så jag passar på att få lite hushållssysslor gjorda :P Idag är det valborg och ikväll kommer svärfar Tore och Sanna för att fira mig lite i förväg då dom håller på och flyttar på torsdag :) Förhoppningsvis tillåter vädret att vi grillar och sen så slänger jag nog ihop en kladdkaka också :) Någon eld blir det nog med ^^
Känner mig lite seg nu, men hoppas jag piggnar till snart. Har redan fixat med tvätten och snart är det dags att sätta igång att städa.
I morgon blir det jobb 08:30-21:45. På torsdag jobbar jag 15:45-10 och sen är jag ledig fram till måndag :) Har stor lust att gå på kosläpp på lördag, då åker kameran med så klart ;) 
 
En blåsippsbild jag fick på mail av min pappa för ett litet tag sen :) På Gotland är blåsippor inte fridlysta och det finns jättemånga :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0