Tiden springer ifrån mig idag

Började dagen med ett jobbpass från 08-12, sen så var jag tvungen att sticka in till Växjö för att få däcken bytta på bilen. Egentligen skulle Joels arbetskamrat göra det på lördag men sen så fick den personen för sig att han inte kunde helt plötsligt :/ Så vi hade inte så mycket val än att jag åkte in idag, för jag jobbar mycket både torsdag och fredag och på måndag är det ju förbjudet med vinterdäck. Som tur var så hade dom drop in där jag fick däcken bytta :) 
 
Nya sommardäck och nya fäljar :)
 
Redan på morgonen kände jag att jag fick stressa lite, trots att jag inte hade kortare tid på mig en vanligt. Sen dess så har tiden bara runnit iväg idag och jag kan knappt fatta att klockan är över tre och det är snart dags för nästa jobbpass.
Bytte däcken vid Däckproffsen som ligger ute på Norremark där man knappt aldrig är, främst för att man inte har någon särskild anledning att vara där :P Efteråt så skulle jag köpa lite mat och frukt till jobbet ikväll så jag stack in på Ica Kvantum som ligger ett stenkast från Däckproffsen. Har inte varit där på några år och jag märkte att dom gjort om mycket. Affären har blivit jättefin och fräsch :) Massa frukt och grönt hade dom och man fick prova flera av frukterna. Testade röd grapefrukt som var jättegod så tre såna fick följa med hem och en har jag redan ätit :P Hoppas ni får en fin och solig vårdag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0