Lite av varje-dag

Har en sån där ledig dag när jag gör lite allt möjligt :) Har städat kylskåpet, vilket var på tiden - dock inte mycket att slänga, vilket är skönt! Sen har jag strukit och hängt upp julgardiner i köket :) Fixade lunch till mig själv. Nu sitter jag och försöker göra en tomte i fimolera, men den blir inte riktigt som jag vill :P Bild kommer när den är klar. Har skrivit klart julkorten och ska dumpa dom i en brevlåda idag :) Tänkte egentligen baka både bröd och saffransbullar men jag har inte tillräckligt med ingredienser till någotdera så det får vänta till söndag. Ska in till stan en sväng i eftermiddag/kväll och handla ett par saker :) Egentligen gillar jag inte att åka in på en fredag men jag har inte så mycket tid annars. I morgon ska vi se nya Hobbitfilmen på bio på dagen och på kvällen ska jag på julfest med ett av mina jobbteam, det är min brukare som ställer till med fest för sina anställda :) Glad lucia förresten!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0