Nya vinterskor

Begav mig in till GS och IcaMaxi ikväll. Tänkte titta efter nya vinterskor samt handla lite mat :) Kollade i lite olika affärer på GS men hittade inget. Gick in på IcaMaxi istället och köpte ett par saker, bland annat så hittade jag dessa vinterskor där :) Precis i min smak, inte för högt skaft, inga höga klackar och varma inuti :) Stod att dom skulle kosta 499:- men i kassan gick dom in för 299:-, det gillas! Egentligen inget "fel" på mina vinterskor jag har nu men jag får ont i fötterna av att gå i dom en längre stund och det är ju inte kul. 


Kommentarer
Lisa

Jättesnygga! Och vad härligt när man får oväntad rabatt! :)

Svar: Tack :) Ja det är härligt!
Madeleine ♥

2013-12-11 @ 18:45:15
URL: http://lamadjur.blogg.se
Camilla ♥ 130510

Dom ser underbara ut!

Svar: Ja dom är så varma och sköna :)
Madeleine ♥

2013-12-12 @ 15:17:30
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0