Svart med glitter och hjärtan

Dags för nytt på naglarna nu när jag har tid idag :) Så det blev en hel massa glitter :P Testar baslacket igen som jag skrev om förra veckan :) Med så mycket glitter (hjärtana är också blanka/glittriga) är det svårt att få en bra bild, det ser ännu läckrare ut i verkligheten ;) Bilden är från Instagram där jag heter the_maddie
 
 
Använde en hel drös grejer :P Började med baslacken Peel off base från IsaDora, sen tog jag ett svart lack av samma märke, på med glitter - först Fergie från WetnWild och sen Syberspace från VivalaDiva, efter det pillade jag med hjärtan (och lite glitter) i flaskan Beauty nails från GinaTricot och till sist ett genomskinligt topplack från IsaDora :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0