Fredagkväll

Lugn fredagkväll här. Har jobbat hela dagen, har faktiskt mest bara varit jobb och sova den senaste tiden ^^ Tänkte ju att jag skulle inviga nya löpbandet ikväll men min mage samarbetar inte med mig och jag är så trött :( I morgon ska jag jobba 16:30-08:15 så det blir sovmorgon. Joel ska jobba några timmar i morgon och jag ska väl mest bara vara hemma och ta det lugnt. Resident Evil 5 är avklarat sen ett par dagar och jag försökte mig på sexan men det är för svåra kontroller för mig. Funderar på att spela lite extra-grejer på fyran och femman istället :) 
Finns inget vettigt att kolla på tv, och jag har inte någon större lust att göra så mycket annat så jag får väl gå och lägga mig snart :P Måste se till att träna i morgon med :) Tittar nu på Insekternas Krig på tv medan Joel duschar och sen blir det väl sängen.
Har förresten läst ut andra boken av Hungerspelen-trilogin, och den är bara så sjukt bra hela tiden! Har aldrig fastnat så för en bok som denna och ingenting blir som man tror i historien :) Häftigt! Jaja. en del svammel från mig men men :P Hoppas ni har en bra fredagskväll! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0