Nationaldagen

Haha tänker fira nationaldagen med att åka in till Simhallen och träffa Toloe :P Hoppas det inte är massa folk bara så att man inte får plats och simma. Ska passa på att ge henne alla bilderna från vår porträttfotografering i maj :) Efteråt ska jag åka till CityGross och handla mat. I övrigt består nog dagen av småplock med lite av varje innan det är dags för mig att jobba i natt (21-10). 
Tänkte att jag skulle baka kringlor i morgon, det är så gott :) Tyvärr har jag inte fått fatt på svärmors recept, hon gjorde riktigt goda :) Som jag har förstått går det nog inte att få tag på heller. Men det får gå ändå :) Sist jag bakade kringlor var 2011 så det är på tiden ;) Hoppas ni får en skön nationaldag! 


Kommentarer
Erika

Vi har några av Evas receptböcker här, kanske finns kringelreceptet där i? Kan kolla imorn :) Kram!

Svar: Tack det skulle vara jättesnällt! Hör av dig om du hittar det :) Kram
Madeleine ♥

2013-06-06 @ 22:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0