Lördag

Fått en del vettigt gjort idag jag och Joel :) Rensat ut en massa skräp och onödigheter som vi slängt på återvinningen. Skulle egentligen varit på tippen med men dom har stängt idag, vilket jag inte fattar varför? Passade på att mangla (en massa) när vi väl röjt väg fram till mangeln ;) 
Fick hoppa in på jobbet och köra en dubblingstur 16-21. Blåster ofantligt kallt ute ikväll så jag har parkerat mig i soffan nu med värmefilten på :P Kollar lite på Mello och håller tummarna för Yohio :) 
Har laddat ner en demo på Lego Lord of the Rings-spelet till PS3 och provat det och jag måste säga att jag älskar det! Det är så jävla gulligt och har nästan exakt samma scener som i filmerna :D Kunde aldrig tro att jag skulle gilla detta spel (heja demo!). Det gulliga är att det är som riktiga legogubbar och legobitar och det är så coolt när man dör i spelet för då bara man trillar i bitar :D Måste inhandla detta spel snarast!
I morgon har jag inget jobb inplanerat så vi får se vad dagen bjuder på :) Ha en superskön lördag! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0