Vasaloppssöndag

Kom hem för en stund sen från nattjobb. Joel umgicks med Alexander här igår kväll och han sov över så nu skjutsar Joel hem honom. Jag har bytt till myskläder och parkerat rumpan i soffan :) På tvn rullar Vasaloppet - är något av en tradition att följa det på tv varje gång. Vet att familjen där hemma på Gotland sitter bänkade vid tvn dom med :) 
Känner mig pigg just nu så vi får se om jag tar en tupplur senare. Idag är det strålande sol och blå himmel så man kanske skulle ge sig ut på en promenad i eftermiddag :) 
Ska beställa några böcker från nätet idag och kanske någon film med. Gillar verkligen Grottbjörnens Folk som jag läser nu så jag ska beställa resten i den serien :) Kanske sätter mig och pillar med designen i min andra blogg med idag :)
Hoppas ni har en skön söndag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0