Hemma

Varit på jobbet 14-10 så det var skönt att komma hem :P Vi hade först möte och sen jobbade jag kvälls- och nattpass. Köpte med mig köttfärs med kort datum idag och slängde ihop järpar till lunch, det räcker till matlåda med :) Nu med magen full börjar jag känna mig trött, det brukar vara så efter nattjobb. Så det kan hända att jag somnar i soffan en stund. Blir ju inte så mycket sömn när man jobbar natt.
I moron blir det jobb 09:30-12:00 och 13:30-21:30 och på fredag 07:45-17:00. Har funderingar på att åka till Gekås, Ullared på lördag men eftersom Joel avskyr det stället mer eller mindre så får jag nog åka själv. Men det gör inget :) På söndag ska vi (ett gäng från jobbet) hem till en jobbarkompis och ha grillfest :) Vi ska fira att hon gift sig och en annan som fyllt jämnt. Så det kan bli en rolig helg, tror jag! :) 
Har börjat nedräkningen till semestern nu :P Bara 18 dagar kvar! Wiiii! :D


Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Åh, vad roligt att höra :D

2013-05-29 @ 12:39:08
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Patrik

Jag kan åka med till ullared.

Svar: Jo det är bara att komma :)
Madeleine ♥

2013-05-29 @ 13:37:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0