Fullspäckad vecka

Idag har jag haft dubbelpass på jobbet, ledig i morgon, långpass på onsdag, och kväll + natt torsdag till fredag. Sen på fredag efter lunch tar jag tåget till Göteborg för att hälsa på fina Toloe :) Vi ska shoppa och gå på Lisebergs julmarknad :) Hem igen på söndag eftermiddag och sen på måndag är det två olika möten och sen jobb på kvällen. Så jag vet vad som väntar :P I morgon måste jag handla mat eftersom det mer eller mindre är min enda chans att få det gjort denna veckan. Ska fylla på mat åt fåglarna med :) Det går åt en hel del nu när det är så rysligt kallt ute, 7 minus idag på morgonen och över 6 minus i skrivande stund.
 
Blev bjuden på dessa av min fina arbetskamrat i helgen :) Har helt glömt hur jäkla goda cornflakesgodis är! Har inte ätit det sen jag var barn tror jag :P Kommer säkert ge mig på att göra såna själv snart. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0