Huseby julmarknad 2013

Ikväll har jag varit på julmarknad på Husby bruk. Joel känner sig förkyld så han stannade hemma. Det var större än tidigare år tyckte jag, många fina stånd :) Massa bilar och mycket folk men så fint med tända eldar och ljus över allt :) Så roligt och jag köpte en del saker:
 
Köpt fårskinn från Island, bricka målad och designad av en konstnär och en tomtemor gjord av kvinnan som sålde dom :)
 
Små söta handgjorda örhängen föreställande möss :) Köpte även ett bröd och enbärsmust :)
 
Tomtebarn som spelade musik när jag kom :)
 
Köpte mig en munk att äta :)
 
Fint med alla lampor :) Tyvärr gör mobilbilden inte det rättvisa.
 
 


Kommentarer
Susanna i Oslo - mamma till Melwin

Oj redan julmarknad? Eller kanske jag som bara inte hänger med ;) Mysigt iallafall! :D

Svar: Ja den är lite tidig men så värd att gå på :)
Madeleine ♥

2013-11-14 @ 01:33:01
URL: http://fruroeim.com
toloe

Jag hade gärna velat följa med..men vi kanske kan gå på den nästa år ihop?

Svar: Visst men det är ju svårt när du bor så långt bort nu :( Ja det kanske vi kan :)
Madeleine ♥

2013-11-14 @ 12:57:10
Frida

Åh, enbärsmust lät himla gott! Och vilket mysigt skinn du köpt! Nästa vecka ska jag på två julmarknader. En hemma i Skåne och en vid Tjolöholms slott där jag även ska sjunga med min kör. Så mysigt med julmarknader och julstök.

Kram Frida

Svar: Den enbärsmusten är den enda julmusten jag gillar, den är så god! Ja det är härligt, har länge velat ha ett fårskinn :) Låter riktigt roligt :) Kram
Madeleine ♥

2013-11-15 @ 16:41:42
URL: http://www.septemberbacken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0