En tisdag i oktober

Det mesta känns rätt segt nu tycker jag. Hade en tung dag på jobbet med mycket att göra, som inte var bra för någon av oss. Så nu är jag ganska öm i kroppen. Sen så har det varit skitväder, rent ut sagt, de senaste dagarna med massa regn, blåst och kyla. Idag har det förvisso varit lite varmt. Men det är redan mörkt ute och det är inte kul :( Blä för denna tiden på året. Det är ju nästan dags att börja längta efter snön ;) Till råga på allt har jag sovit dåligt ett par nätter nu. 
Tänkte sitta och kolla igenom bilderna på datan, borde rensa och sortera men jag tänkte välja ut bilder att beställa framkallningar på. Ska fortsätta på mitt collage (eller vad jag ska kalla det) med bilder på väggen :)  
 
Detta är en av bilderna jag valt ut :) Älskar bilden på den här hönan jag tog för två år sen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0