Fullt upp med jobb

Har ganska späckad vecka nu. Började med heldag idag, dagpass i morgon (byte med en arbetskamrat för att kunna gå på möte nästa vecka), heldag på onsdag, möte och kvällspass på torsdag samt möte på fredag. Men sen är jag ledig resten av helgen :P Så idag har jag inte så mycket spännade att dela med mig av.
Höstvädret har verkligen infunnit sig och jag har börjat frysa nu de senaste dagarna, hatar att frysa :( Men men hösten har väl sin charm den med :P
Har funderingar på att virka något nytt men jag vet bara inte vad? Har lust att prova på någon slags tröja eller kofta, det borde ju gå att virka likväl som det går att sticka :) Virknålen och jag kommer mycket bättre överens än sticknålarna och jag ;) Men jag kanske inte har gett det en ordentlig chans bara ^^
Jag har fortfarande några bilder från djurparken kvar att visa så dom dyker upp framöver. Vi var inne på Tropikhuset med så ett par bilder därifrån kommer också :) Synd bara att det är så svårt att fota genom glaset eller vad det nu är som burarna är gjorda av.
Nu har jag några blogginlägg att läsa innan det är dags att krypa till sängs :) Kram till er goa läsare ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0