Ingen vidare bra kväll

Jobbat till 16:15. Hem. Laga och äta mat. Iväg och handla. Får en sån jävla huvudvärk och illamående på det :( Vimsar runt i stan men lyckas handla det jag ska. Hem och knapra Panodil lagom det börjar bli bättre får jag reda på att min vän har flyttat till Göteborg, om än tillfälligt men förmodligen blir det permanent. Inte roligt alls :( Men roligt för henne som fått praktik där och som kan få jobb sen. 
Tänkte visa er mina fina nya blommor jag köpte idag så det kommer ett inlägg om det :) Har långpass (08:30-21:
45) på jobbet i morgon. Hoppas ni har det bra ♥ 


Kommentarer
erikasblogg.se

Hoppas du mår bättre nu. Kanske migrän? Kram på dig!

Svar: Ja det gick över till nästa dag :) Förmodligen någon variant av lindring migrän skulle jag tro. Kram
Madeleine ♥

2013-09-03 @ 22:42:26
URL: http://erikasblogg.se/
Elise

Usch det låter väldigt tråkigt :/ Hoppas att allt blir bättre snart då!! :)

Svar: Ja inte roligt alls! Tack så mycket :)
Madeleine ♥

2013-09-04 @ 21:43:58
URL: http://photogirlen.devote.se
toloe

Tråkigt med huvudvärken...jag ska försöka komma hem till växjö så ofta jag kan...jag åker förmodlingen hem helgen om 2 veckor...vi kanske kan ses då..du får komma o hälsa på mig i gbg när du vill<3 kram

Svar: Okej du får höra av dig om du kommer då :) Jag tänker absolut hälsa på dig någon gång <3 Kram
Madeleine ♥

2013-09-06 @ 08:31:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0