Lite ändrade planer

Skulle egentligen jobba kväll och natt onsdag till torsdag och sen ta Gotlandsbåten på torsdagkväll. Men så körde det ihop sig på ett annat ställe jag jobbar på så jag hjälpte till genom att byta och istället få kväll och natt tisdag till onsdag. Därmed kunde jag boka om båten och istället åka redan på onsdag :) Så en dag extra där är ju inte alls fel :) Jag ska ta mig en ordentlig sovmorgon för jag har en utbildning mellan 13-16 i morgon innan det är dags för mig att börja jobba strax efter ^^ Så det blir en lååång dag :PDetta innebär att jag förmodligen inte kommer ha särskilt mycket tid till att fixa med dockhuset men det är ju ett långtidsprojekt så det är ingen fara med det. Kanske hittar jag något fint på Gotland att ha där i :)

Söta lilla Molly som valt mig till sin människa (Fluffy har valt Joel till sin, Rookie har inte valt någon av oss), vilket innebär att hon mer eller mindre följer efter mig vad jag än gör :P  Det bästa är när hon sitter i närheten av mig, till exempel i soffan och bara tittar på mig och börjar spinna utan att jag rört henne ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0