Nätshopping

 
Kollade runt på fyndiq och hittade dessa "vattenkulor" (i brist på bättre namn) och klickade hem en förpackning. Kulorna är väldigt små och sen lägger man dom i vatten så att dom sväller, och sen kan man använda dom istället för vatten i vaser och annat :) Ska nog klicka hem fler färger ;) Blommorna köpte jag på CityGross idag när jag storhandlade.
 
Gått med i en virka amigurumi-grupp på fb och där var det en som tipsade om säkerhetsögon och -nosar på en sida som heter coolwool så jag klickade hem några för en billig peng :) Ska testa snart :)
 
Via fyndiq hittade jag även fina grejer till naglarna, dels hjulet med pärlor i olika färger och dollartecknen som är klistermärken :) Dock trodde jag att dollartecknen skulle vara större, men men :P Ska testa dessa framöver.


Kommentarer
Lisa

Vad häftigt med vattenkulor! Men hur ofta måste man byta dem? Eller fyller man på dem på nåt sätt?

Svar: Ja det är tufft :) Man ska kunna lägga dom i vatten igen och på så sätt fylla på. Har inte haft såna innan så jag vet inte så mycket om dom men fint är det i alla fall :P
Madeleine ♥

2014-02-05 @ 18:44:20
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0