Onsdag på GS

Jahapp tandläkaren vart sjuk så jag slapp gå dit idag :P Kunde spendera mer tid på GS med Toloe istället :) Mysigt! Vi åt lunch och kollade runt i dom flesta affärerna :) Fyndade en hel del billigt. Armbandet och båda paren örhängen fick jag för 45:- på grun av ett fint erbjudande dom hade på BikBok. Halsbandet och örhängena med kors är från Ur&Penn, 25:-/styck. Örhängena med stjärnor kostade mig 10:- och nagellacket fyndade jag för 18:- på Kicks (det är mörkblått). Inte illa fyndat idag ;) Köpte även en present till Joels nyfödda brorsdotter, visar det efter att hon fått den :)


Kommentarer
Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

SV; Ja! Ett riktigt vårtecken :)

2014-02-12 @ 20:06:44
URL: http://ensvartko.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0