Fredag

Jobbat i går kväll och i natt. Lite tungt på jobbet nu med många nätter och långa pass. Men nästa vecka har jag bara två pass, måndag och torsdag :) Om än långa pass men ändå. På tisdag fyller Joel år och då ska vi hitta på något hade jag tänkt ;) Han fyller 30 så lite extra speciellt ska det väl vara!
Toloe kommer ner på besök nästa vecka så vi ska ses på onsdag, gå på stan och så :) Sen på eftermiddagen är det bio med jobbet, tydligen tyckte chefen att vi skulle fira något kommunen vunnit (eller hur det nu va) så alla anställda blev bjudna på bio. Hoppas det är någon bra film!
Håller på och virkar mycket nu, har verkligen fastnat för amigurumi :P Har börjat på ett lite mer avancerat projekt nu som jag hoppas få klart innan jobbet i morgon :) Visar mer när det är klart.
Ute har det varit riktigt oväder dom senaste två dagarna, blåst och snöat och varit riktigt kallt på grund av detta. Själv har jag inget emot snön, det är bara kylan jag inte gillar :P Dags att joina älsklingen i sängen, god natt!


Kommentarer
Lisa

Det går jättemånga bra filmer just nu, så du blir säkert inte besviken!

Svar: Frågan är ju om det är dom som går på bio nu eller om det är någon speciell film som chefen bestämt :P
Madeleine ♥

2014-01-18 @ 19:29:45
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0