Nail art - en sammanställning

         
 
         
 
         
 
         
 
          
 
         
 
         
 
                
 
          
 
         
 
           
 
         
 
         
 
         
 
 
   
 
Inte precis den snyggaste sammanställningen men här har jag plockat ihop alla (tror jag?!) nail arts som jag  gjort sen jag började för några år :) Dom flesta är dock från dom senaste två åren :P Tycker ju detta är jätteroligt så jag kommer fortsätta med många nail arts även under 2014! Planerar att göra något nu till helgen när jag ändå är ledig :) Klicka på bilderna för att göra dom större och tala gärna om vilken/vilka ni gillar bäst! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0